zondag 3 maart 2013

Ekeren --- UW - Nimph's

Can't choose which is the best and how to go one

7 opmerkingen:

Ludo zei

Voor mij de bovenste, dat etiket aan zen sjaal in de kleur versie werkt storend en trekt de aandacht.
Btw, schitterende plaatjes!

Ludo zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ЯR - Rudi Rombouts zei

Bedankt voor de reactie, het is nog maar een idee in "wording", en inderdaad de etiket MOET weg zoals in het andere voorbeeld

Nadja zei

Maar neen, wat maakt dat etiketje nu uit??? Dat stoort toch helemaal niet, mij was het niet eens opgevallen.
Als dat nu knal wit geweest was, dan zou ik het nog begrijpem. Maar dan nog.
Ik stem voor de versie met veel kleur!
Die kleuren zijn super- prachtig!
Dat mag je niet verstoppen!
Voor mij is dat een groot deel van de kracht van deze geweldige foto.
De achtergrond, de mooie subtiele tinten in het gezicht.
KLEUR KLEUR KLEUR!!! :-))

Nadja zei

Ik vind trouwens dat op de donkerdere versies je nimfen er behoorlijk ziek uitzien.
Bij je nieuwe foto... dat zou ook een drijvend lijk kunnen zijn.
Kleur, Rudi!
Niet twijfelen.
Je eerste versie was PERFECT!
;-))

Tine zei

Voor mij ook de kleurrijke versie, zeker weten !!

ЯR - Rudi Rombouts zei

Bedankt iedereen voor uw mening