donderdag 17 februari 2011

Merksplas --- More painting

9 opmerkingen:

Nadja zei

Fantastisch zeg!
Absoluut mijn top- lievelings-
kleuren die blauwen! Kan de weldoende kalmerende effecten goed gebruiken.
Perfecte warm/koude! :-)
En perfect voor aan mijn muur.
Mijn verjaardag is in Mei...
Dat kort al. "-)

Colourit zei

Prachtig toch zo'n schilderachtig abstractje. Ben ook gek op die kleuren.

ЯR - Rudi Rombouts zei

Wilt lukken, ik verjaar ook in die maand.
Rudi

ЯR - Rudi Rombouts zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nadja zei

Ik voel een schoon feestje komen...
Misschien met het uitwisselen van een paar fotokes...?
Neen merci zeker? "-)

Nadja zei

En als ik nu eens een schone naaktfoto van de Frans achterhoud voor u??? Allee, van de Frans zijn model he!!!
Over die van mij zal ik zwijgen...
Of??? "-))

Nadja zei

Reactie verwijderd...
is me dat verschieten!
Ik dacht al eventjes dat je mijn flauwe zever beu was. :-))

ЯR - Rudi Rombouts zei

Nee, had blijkbaar 2 maal hetzelfde "gepost"

Nadja zei

Merci voor het tolereren van mijn flauwe zever he!
:-)